.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام تسليت نماينده پيشين مردم ساري به مناسبت درگذشت آيت‌الله صالحي

در پي رحلت عالم جليل‌القدر حجت‌الاسلام والمسلمين صالحي، سيدحسن شجاعي نماينده اسبق مردم شهرستان ساري در مجلس شوراي اسلامي پيام تسليتي را به بيت آن عالم رباني ارسال كردند.
متن نامه به شرح ذيل است:

محضر مبارك حضرت آيت‌ا... نظري خادم الشريعه(دامت بركاته)
با سلام و احترام
در حاليكه در بيمارستان خاتم الانبيا(س) تهران به علت ضرورت درمان حنجره تحت درمانم و پس از معالجه به دعاي همه خوبان و لطف خداوند متعال انشاءا... در مرخصي و استراحت استعلاجي خواهم بود در دنيايي از ناباوري خبر تاسف آور ارتحال عالم جليل‌القدر حجت‌السلام والمسلين حاج سيدموسي صالحي را از طريق تلويزيون دريافت نمودم. عالمي كه همه عمر شريف خويش را در راه تربيت طلاب و پرورش ياوران دين و امام زمان و خدمات ارزنده تبليغي و منبرهاي مفيد و ارشادي صرف نمود.
اين مصيبت را اولا به محضر ولي عصر عجل‌الله تعالي فرجه ثانيا به حوزات علميه ثالثا به محضر جنابعالي و بيت معظم‌له بخصوص فرزندان فاضل و باارزش آن عالم رباني آقايان حجج اسلام آقاسيد جلال و آقا سيد علي صالحي تسليت عرض مي‌نمايم و مراتب غفران و رحمت ايزد كريم را براي آن مرحوم و صبر جميل و اجر جزيل را براي همه خانواده‌هاي معظي از خداوند مسئلت مي‌نمايم.
از اينكه بعلت عذر از پيش گفته نمي‌توانم در جمع شما و همه شهروندان گرامي ساروي بخصوص علما اعلام شركت نموده و اعلام همدردي نمايم غبن سنگيني را احساس مي كنم و توقع پذيرش پوزش دارم.
سيدحسن شجاعي كياسري


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.24 seconds.